Mond-tot-mondreclame

'van toeval naar strategie'

Mond-tot-mondreclame

Hoe kom jij aan je klanten? Uit onderzoek blijkt dat 90% van de ondernemers deze vraag beantwoordt met: via mond-tot-mondreclame. Aha! Is het dan niet bijzonder dat slechts een klein deel hiervan, bewust en succesvol bezig is om hier voordeel uit te halen?

Wat weerhoud jou ervan om mond-tot-mondreclame onderdeel te laten uitmaken van je marketingstrategie? Dit is een vraag die ik regelmatig aan ondernemers stel. De antwoorden zijn divers: 'weet niet hoe', 'weet niet wat past in mijn branche' 'ik krijg eigenlijk wel genoeg klanten op deze manier', 'ik wil niet roeptoeteren' .......

Hoe zou jij het vinden om één dagdeel  aan de slag te gaan met het vormgeven van jouw strategie om van ‘mond-tot-mondreclame’ een spetterend succes te maken? Opbrengst is dat je na 3 uur een aanpak hebt die bij je past.  De interactie staat hoog op de agenda. Je laat je inspireren door de ideeën die over tafel vliegen. Niets is te gek! Jij bepaalt wat voor jou toevoegt en bij je past. Er ontstaan dus allemaal unieke concepten.

Ja hier wil ik mee aan de slag.